Home \ Nieuws

Trendmagazine bij Probo

3 mei 2021 - Webredactie

Online drukkerij Probo publiceerde het eerste nummer van hun nieuwe “Trendmagazine” dat geheel in het teken staat van retro, dé interieurtrend van 2021. It’s all about vintage: retro meubels gecombineerd met natuurlijke materialen en kleurrijke prints.



Het magazine kan gebruikt worden door de reseller-klanten van Probo. Er is een whitelabel of Motiflow-merk variant, klaar om naar klanten te sturen en een personaliseerbare versie waaraan een eigen logo en huisstijl kan worden toegevoegd.



In het magazine is een greep uit de ruim 15.000 unieke patronen van Motiflow te vinden en hoe dit enorme aanbod zich als vanzelf verkoopt zonder daar een hoop kostbare tijd in te steken.



Met het magazine laten resellers zien hoe de trend wordt toepast op interieurproducten van nu; door gebruik van de meegeleverde mock-up tool kan de klant zelf ontdekken hoe de patronen in het magazine eruitzien op een sierkussen. 



Zie Probo-blog voor meer informatie

 
 

€ 50 mln meer voor PostNL

29 april 2021 - Webredactie

De resultaten van Post NL waren in het eerste kwartaal € 50 miljoen beter dan verwacht, zo blijkt uit voorlopige cijfers. Dit is vooral een gevolg van het effect van de lockdown, die langer duurt dan werd aangenomen.



Bij zowel Pakketten als Mail in Nederland, met een genormaliseerde EBIT van 90 miljoen en circa 60 miljoen euro, waren de resultaten ruim hoger dan de marktverwachting.



De lockdown duurde het hele eerste kwartaal van 2021 nog voort, wat resulteerde in zeer sterke volumegroei bij Pakketten. De inschatting is dat een aanzienlijk deel van deze extra volumes eenmalig is, maar de trend van structurele groei van e-commerce blijft positief. De online drukkerijen Drukwerkdeal en Vistaprint versturen een groot deel van hun pakketten met PostNL.



Op basis van de sterke resultaatontwikkeling verhoogt PostNL het vooruitzicht voor heel 2021 tot ten minste € 250 miljoen EBIT. PostNL publiceert de volledige resultaten over het eerste kwartaal 2021 op 10 mei 2021.



Bron: persbericht PostNL

 
 

NPS in 2020 gedaald

22 april 2021 - Webredactie

Dat customer experience steeds meer aandacht krijgt binnen veel organisaties in Nederland vertaalt zich nog niet direct naar een stijgende Net Promoter Score (NPS). Deze bedroeg in 2020 +11, maar was in 2019 +12 en in 2018 zelfs +14. Met de NPS wordt duidelijk in hoeverre klanten organisaties aanbevelen. Hoe hoger het percentage, des te hoger het enthousiasme. Bijna een op de drie (29%) klanten is zo enthousiast dat ze een bedrijf aanbevelen: de zogenoemde promoters.



Zo blijkt uit het onlangs uitgebrachte NPS-benchmarkrapport ‘Customer Experience in Nederland 2021’, gebaseerd op ruim 200 klantonderzoeken die Integron in 2020 in negen B2B-sectoren uitvoerde. Volgens Benjamin de Mooij, Sr. Consultant bij Integron, moeten we daarbij ook rekening houden met de effecten van COVID-19: voor iedereen was het een bewogen jaar en dat zien we dus ook terug in de klantbeleving, zowel positief als negatief.”



In Nederland geven klanten gemiddeld een 7,8 aan bedrijven/organisaties. Belangrijke pijlers daartoe zijn enthousiaste en klantgerichte medewerkers. En hoewel een 7,8 helemaal niet zo slecht is, valt er nog veel te verbeteren. “Dat zien we terug bij de zogenoemde topperformers. Meer dan de helft van hun klanten is een promoter. De customer service van topperformers krijgt van de klanten een 8,9. ‘Niet-topperformers’ moeten het gemiddeld doen met een 8”, aldus De Mooij. “In het algemeen, maar zeker in die ‘negatieve NPS-branches’ valt er dus nog veel te winnen”



Bron: Persbericht Integron

 
 

1|2|3|4|5| ... |152Volgende

 

Disclaimer | © Copyright 2011-2018 DrukDomein.nl B.V. | Design & realisatie Orange Juice.