Home \ Nieuws

Nieuwe Probo verkoopbox

5 januari 2021 - Webredactie

Online drukkerij Probo is sinds 2012 zeer succesvol in het segment van signing, beurzen en textiel. Levering is exclusief aan resellers die als partners de producten naar de eindklant brengen. Die reseller wordt actief ondersteund met slimme manieren om de verkoop van Probo producten te stimuleren.



Sinds kort biedt Probo daarvoor handige verkoopboxen aan. Daarin zit alles om een nieuw product of een service onder de aandacht te brengen zoals mock-ups, kant-en-klare foto’s, materiaalmonsters, productflyer en catalogi. Tevens zijn er handige templates beschikbaar voor een promotie e-mail.



De verkoopbox is aan te vragen bij Probo. Nieuwe resellers kunnen hier ook een account aanmaken.

 
 

Geel en Grijs kleuren van 2021

28 december 2020 - Webredactie

Pantone selecteert al meer dan 20 jaar de meest trendy kleur van dat moment. Voor het jaar 2021 zijn het zelfs twee kleuren: Pantone 17-5104 Ultimate Grey + Pantone 13-0647 Illuminating, een tijdloos grijs en een helder geel.



"Praktisch en onwrikbaar, maar up-to-date. Deze combinatie van kleuren is zowel warm als optimistisch en geeft ons veerkracht en hoop. We moeten ons aangemoedigd en geïnspireerd voelen; dit is essentieel voor de menselijke geest ", aldus Leatrice Eiseman, operationeel directeur van het Pantone Color Institute. 



De kleurkeuze zegt ook iets over de waarden van het bedrijf Pantone. De combinatie van grijs en geel 'benadrukt onze aangeboren behoefte om gezien, herkend, gewaardeerd en gehoord te worden. Een combinatie van kleuren waarvan de banden met perspectieven, innovatie en intuïtie, evenals respect voor wijsheid, ervaring en intelligentie, de wedergeboorte stimuleren en ons naar nieuwe manieren van denken en nieuwe concepten duwen."



Zie Pantone voor meer informatie
 
 

FLYERALARM meest innovatief

21 december 2020 - Webredactie

Net als in voorgaande jaren heeft online drukkerij FLYERALARM de jury van de 16e Druck&Medien Awards weten te overtuigen en is uitgeroepen tot meest innovatieve online drukkerij van het jaar 2020. De voortdurende uitbreiding van het e-commerce bedrijf op het gebied van "Milieu & Natuur" speelde een doorslaggevende rol.



Na ‘Training Company of the Year 2018’ en ‘Customer and Sales Team of the Year 2019’ was er dit jaar dus opnieuw een prijs en wel als ‘meest innovatieve onlinedrukker van het jaar’. 



FLYERALARM CMO Simone Nierhaus, die de prijs op 16 december tijdens een digitale uitreiking in ontvangst nam, is verheugd: "Driemaal bekroond worden is voor ons iets heel bijzonders - het laat zien dat we overtuigen met onze ideeën, producten en manier van werken".



Voor FLYERALARM is verantwoordelijkheid nemen als vanzelfsprekend. "Het is voor ons altijd een grote zorg geweest om onze klanten een breed scala aan milieuvriendelijke alternatieven voor conventionele producten aan te bieden", zegt Simone Nierhaus. "Het resultaat is dat het thema 'Milieu & Natuur' het snelst groeiende deel is in de webshop.”


Naast FSC®- of PEFC™-gecertificeerd papier, gerecyclede en milieuvriendelijke materialen en herbruikbare artikelen, bevat het productassortiment in dit themagebied ook innovatieve alternatieven. Deze vermijden niet alleen het gebruik van kunststoffen, maar recyclen ook restanten van de industriële productie. Zo biedt FLYERALARM bijvoorbeeld tassen van appelpapier, hooi uit de Zwabische Jura of jeansresten aan. Er zijn ook verschillende producten in het assortiment waarbij het normaal gebruikte polypropyleen wordt vervangen door tarwestro of zetmeel. "We zijn voortdurend op zoek naar innovatieve ideeën om interessante alternatieven aan ons productportfolio toe te voegen. De Druck&Medien-award bevestigt nu dat we op de goede weg zijn", zegt Simone Nierhaus.



Al sinds de oprichting van het bedrijf in 2002 produceert FLYERALARM middels verzameldrukwerk, waarbij zoveel mogelijk drukwerk wordt gecombineerd op één drukvel. Dit proces produceert aanzienlijk minder CO₂-uitstoot dan conventioneel commercieel drukwerk. Daarnaast hebben klanten de mogelijkheid om de resterende hoeveelheid CO₂ te compenseren via de optie "klimaatneutraal printen". Tot nu toe is op deze manier al meer dan 105.000 ton CO₂ gecompenseerd. 


FLYERALARM is een van de toonaangevende onlinedrukkerijen in de B2B-sector in Europa en een van de grootste e-commercebedrijven in Duitsland. FLYERALARM werd opgericht in 2002 en heeft nu meer dan 2.400 mensen in dienst en genereerde in 2019 een omzet van meer dan 385 miljoen euro. Ondertussen levert FLYERALARM niet alleen drukwerk, maar ook allerlei marketingdiensten en reclamemateriaal voor de perfecte merkaanwezigheid. In de webshop van flyeralarm.com kunt u kiezen uit meer dan drie miljoen printproducten. Dagelijks worden tot 15.000 orders verwerkt voor meer dan 1,5 miljoen klanten in 15 landen en worden tot 24.000 zendingen gecoördineerd, zodat ze binnen de kortst mogelijke tijd hun weg naar de klant vinden.


Bron: Persbericht FLYERALARM

 
 
 

Disclaimer | © Copyright 2011-2018 DrukDomein.nl B.V. | Design & realisatie Orange Juice.