Home \ Nieuws

32 mln pakketten via PostNL

2 januari 2018 - Webredactie

PostNL heeft tijdens de afgelopen feestdagen ruim 32 miljoen pakketten bezorgd in Nederland en België. Als je alle pakketjes achter elkaar zou leggen, dan zou het van Amsterdam tot Sydney reiken. In Nederland wordt in Broek in Waterland, Vlieland en Aerdenhout het grootste aantal pakketjes per adres bezorgd. In België wonen de grootste fans van online shoppen in Diegem, Desteldonk en Haren.

“We hebben samen met onze partners in de e-commerce sector een klus geklaard waar we enorm trots op mogen zijn. Klanten omarmen het gemak van online winkelen steeds meer. Zo bezorgen we steeds meer pakketten in de avond en op zondag en worden meer bestellingen opgehaald op een pakketpunt”, zegt Leendert-Jan Plaisier, directeur operations PostNL Pakketten.
“We hebben deze recordaantallen alleen maar kunnen realiseren door het enthousiasme en de tomeloze inzet van al onze mensen in Nederland en België; we hebben een berg werk verzet.”

Bron:PostNL
 
 

Ultra Violet kleur van 2018

13 december 2017 - Webredactie

De kleur die Pantone tot kleur van het jaar kiest, wordt verondersteld de wereld van de decoratie en de mode een jaar lang te beïnvloeden. Om die kleur te kiezen, stuurt Pantone een tiental experten de wijde wereld in om de nieuwste kleurtrends en -invloeden in uiteenlopende sectoren - zoals ontspanning, mode, film - te achterhalen. En volgens het Pantone Color Institute leverde die aanpak voor 2018 de tint '18-3838 Ultra Violet' op, een intens violet dat het energieke en natuurlijke Greenery van het jaar 2017 opvolgt.

Ultra Violet "straalt originaliteit, inventiviteit en visionaire kracht uit" gaf Leatrice Eiseman, directrice van het Pantone Color Institute, als uitleg. "Het is een bijzonder complexe kleur omdat er twee nuances voor nodig zijn, blauw en rood. En hoewel die diametraal tegenover elkaar staan, komen ze toch samen om iets nieuws te creëren," gaat ze voort.

Voor 2018 wou Pantone een kleur die hoop en een boeiende boodschap inhoudt. Voor het merk betekent de kleur "de geheimen van de kosmos, het onbekende dat ons te wachten staat en de toekomstige ontdekkingen". En in zijn persbericht gaat Pantone nog verder: "Het raadselachtige purper is lang het symbool van de tegencultuur, van het anticonformisme en van artistieke bloei geweest. Muziekiconen zoals Prince, David Bowie of Jimi Hendrix hebben nuances van Ultra Violet op de voorgrond van de westerse popcultuur gebracht als een persoonlijke uitdrukking van hun individualiteit."

Bron:Grafisch Nieuws
 
 

Drukwerkdeal opent Experience Center

16 november 2017 - Webredactie

Drukwerkdeal.nl opent deze maand het eerste Drukwerkdeal Experience Center in Dodewaard, Gelderland. Ondernemers, marketeers en liefhebbers van creatieve communicatie kunnen in het Drukwerkdeal Experience Center terecht voor een complete range van bedrukte producten, onder meer relatiegeschenken, promotiematerialen, beursproducten en textiel.

Het Drukwerkdeal Experience Center, dat op werkdagen geopend is tijdens kantooruren, is ingericht rond de thema’s horeca, retail, beurs en bedrukte goodies. Ook is er een loungeruimte voor events en presentaties. Alles draait om beleving. “Online is snel en transparant, maar je mist het fysieke, intieme aspect. Dat is toch de kracht van drukwerk,” zegt Martijn Jansen, commercieel directeur bij Drukwerkdeal.nl.

Het Drukwerkdeal Experience Center is het resultaat van een partnership van Drukwerkdeal.nl met Van Eck & Oosterink communicatieregisseurs uit Dodewaard en staat op de plek waar vroeger de drukpersen van Van Eck & Oosterink draaiden. René van Eck vertelt enthousiast: “De samenwerking met Drukwerkdeal en het Experience Centre is echt een meerwaarde voor onze klanten.”
Naast Dodewaard heeft Drukwerkdeal.nl concrete plannen voor tenminste één extra Experience Center in 2018. 
 
 
 

Disclaimer | © Copyright 2011-2012 DrukDomein.nl B.V. | Design & realisatie Orange Juice.